אקוניס לבן גביר: "ההיעדרות מישיבת הממשלה – ילדותית"

    איתי גדסי No Comments on אקוניס לבן גביר: "ההיעדרות מישיבת הממשלה – ילדותית"

    השר אקוניס לבן גביר: "אני מציע לו שיתרכז בתחומי משרדו ולא יחרים בצורה ילדותית ישיבות ממשלה והצבעות בכנסת"

    אופיר אקוניס צילום: פלאש 90
    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשבר בממשלה: השר אופיר אקוניס מהליכוד תוקף את השר בן גביר, וטוען שהחרם שהוא וסיעתו נוקטים כלפי הממשלה – מיותר. בראיון לכאן חדשות הבוקר אמר אקוניס: "אני מציע לו שיתרכז בתחומי משרדו ולא יחרים בצורה ילדותית ישיבות ממשלה והצבעות בכנסת".

    "הוא צריך להבין שהוא אינו עוד חבר כנסת באופוזיציה ולא אזרח מהשורה, אלא שר בממשלה שחלה עליו אחריות קולקטיבית. אני מציע לו לטפל מיידית בדבר שהוא הבטיח, ושרבים מאזרחי ישראל האמינו לו, בעניין המשילות", כך השר אקוניס.

    שר הנגב והגליל, יצחק וסרלאוף תקף במהדורת הבוקר: "איננו קישוט. אנחנו רוצים מדיניות ימין שתבוא לידי ביטוי בנושאים הביטחוניים, המשפטיים ובכל נושאי הליבה".

    יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, ח"כ צביקה פוגל איים שלא ישתתף בהצבעות על תקציב המדינה. "אני לא בטוח שתראו אותי בתקציב, אם אפשר יהיה להעביר את התקציב בלעדינו".

    מוקדם יותר היום דווח, כי פוגל ביטל את כל ישיבות הוועדה שהיו אמורות להתקיים השבוע בכנסת, זאת בנוסף לישיבות ועדת הקרן לאזרחי ישראל, בראשות חברת הכנסת לימור הר מלך שבוטלו אף הן, כחלק מהניסיון של הסיעה להפעיל לחץ על ראש הממשלה. לפי שעה יש נתק מוחלט בין נתניהו לבין יו"ר עוצמה יהודית השר איתמר בן גביר.



    0 תגובות